träning

Ibland känns det som att jag är en gammal bandspelar som hakat upp sig, men det är som att jag glömmer mellan en gång till en annan. Det är ju såå härligt att träna! Jag älskar känslan efter träningen när man duschat och fixat till sig. Nu sitter jag här i tights, en trikåklänning och en stickad tröja. Supernice!
Köpte tidningen ToppHälsa på vägen hem. De har ju med en Yoga CD i det här numret och jag har länge velat testa det. Hade tänkt gå en kurs nu i höst men det föll sig inte riktigt så att det passade.
31 minuter ska den här skivan vara och det är ju perfekt. Det står att man ska försöka yoga varje dag, helst på morgonen. Det är suveränt de dagar då jag är hemma eftersom jag är så segstartad på morgonen då.
Lovar att rapportera vad jag tycker!

Kommentarer:
Postat av: Camilla

ja yoga är bästa =) själv kör jag mycke pilates eftersom jag dansar och det är underbart!!!!!! ;) testa!
kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits