sjukt trött

Jag är helt obeskrivligt trött just nu. Jag har varit trött länge men såhär trött har jag inte varit på ett bra tag. Sjukgymnasten drog och slet i min nacke, kändes märkligt men det gör underverk!
Fikan med min kompis var riktigt trevlig, över förväntan. Speciellt med tanke på att jag mått sådär idag. Idag regnade det för första gången på ett tag, eller har jag bara glömt? Helt plötsligt vimlar det av unga killar i mitt hus. Är det inte i hissen eller trappan jag stöter på dem så är det i porten. Och alltid när jag ser som minst snygg ut. Som ikväll när jag hade gått från hållplatsen med vinden i håret, lite regn som blåst under paraplyet, och woups i porten stod fyra unga(unga betyder någonstans mellan 25-28år) killar. Kan jag inte få vara mitt snygga jag en enda gång?! Hmpf.
Just nu halvkollar jag på Devil Wears Prada. Många dissar kläderna och visst de är väl ingen dunderhit, men filmens story itnresserar faktiskt mig mer. En härligt tjejig film.

Kommentarer:
Postat av: emma

om du ha msn kan du adda mig där kan vi snacka om desigen: [email protected]

Postat av: Emmaria

Sure, jag ska adda dig. Så kan vi se om vi kan komma fram till något..

2006-10-20 @ 15:05:47
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits