pump it

Jag har länge intalat mig själv att dte är ingen idé att jag vill ha ett par skor med klack eftersom jag itne kommer kunna gå i det som jag vill, nämligen snabbt/småspringande på kullerstensgator runt om i Göteborg. På sistone har jag insett hur härligt dte är att ibland ha ett par skor med klack att dra fram och känna sig lite extra snygg och lång (nåväl, längre). Tiddade på kedjorna idag för en budgetvariant men dte var ganska mörkt. HIttade den här på Mango, mycket snyggare i verkligheten, och med den rejäla klacken är risken mindre att jag trampar snett. Nu är jag väldigt i valet och kvalet om jag ska köpa dem eller inte. Är dte onödigt eller är de någorlunda klassiak och något jag kan använda ett tag?! Rådvillig är jag! Min ekonomi är stram, men några småsaker faller ju igenom. Känns som att jag hellre köper de här än två toppar från H&M som är halvdanna... Hmm!
18534-3509
De här är
supersöta, men platta skor har jag!

bild mangoshop.com


Kommentarer:
Postat av: Tereze

söta skor

Postat av: Emmaria

ja det är de. ännu bättre live!

2006-10-03 @ 16:12:32
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits