here we go again

Hemma igen från morgonens läkarbesök. Var faktiskt precis där de sprängde en bomb igår.. Det ni!
Nu ska jag äta antibiotika i några dagar.. Tjoho. Känns som att jag inte gör annat än trycker i mig tabletter av alla möjliga varianter. Åhh... Började ljusbehandling också. Ska gå för att behandla utslag. Det enda som hjälper är ljust ljusbehandling. Det tar mycket tid och kraft, men det är skönt att jag får möjligheten. Sköterskorna som är på avdelningen är helt underbara! De kommer ihåg vem man är, ställer personliga(inte jobbiga utan bra) frågor och peppar mig lite. De är verkligen guld värda.
Nu ska jag dega lite, är så himla trött. En kopp té och ett par Finn Crisp får det bli innan jag kommer igång igen. Sedan blir dte ju lunch på stan också.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fin design på din blogg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits