strumpor

Strumpor har tagit en viktig plats i modet just nu. Med tanke på alla kjolar och klänningar som säljs så är det ju inte så konstigt. Själv gillar jag bäst strumpbyxor som är i bomull och heltäckande, det har jag haft i hur många år som helst. När jag använt min stickade svarta klänning med polo, från H&M, har jag dragit på mig ett par mörkgrå strumpor som stuckit upp ur ankelbootsen. Dels för att värma mig men även för att ge en extra effekt. Over-knee strumpor ger lite för mycket skolflicke-vibbar. Minns och har kvar de jag hade sist man skulle ha det undre om man inte skulle ha kort, rutig kjol till förresten... Läbbigt när modet kommer tillbaka igen, man känner ju sig gammal då...
Lindsay har fastnat för over-knee modet, på den vänstra bilden var det itne alls snyggt, men den högra faller mig mer i smaken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits