ring

Att lysa upp en enkel outfit med något blingigt smycke funkar alltid. Speciellt nu när det är vinter och man ofta bär mörka färger. Själv föredrar jag ett rejält armband eller en stor ring. Långa halsband är jag trött på för tillfället. De har funnits så länge att det inte är roligt. Jag har en blingig ring men tyvärr är den lite stor så jag kan bara ha den när det är varmt på sommaren eftersom jag blir lite svullen om fingrarna då, åtminstone mer än på vintern.. Asos hade en hel del fina ringar. Priserna på de här ligger på 108-135kr! Läste förresten i tidningen idag att vi spenderar allt mer på accessoarer... Intressant.
18534-3955
Något som går helt bort för mig är Playboysmycken, det känns så tacky. Döskallesmycken faller också bort.
18534-3956

bilder asos.com

Kommentarer:
Postat av: emma

i like playboy smycket

Postat av: susanna

Håller med! Smycken/kläder från Playboy går helt bort för mig också. Av både etiska och estetiska skäl...

2006-11-28 @ 09:56:40
Postat av: hilda

jag håller inte med, dörskallar kan vara riktigt snyggt.

2006-11-28 @ 10:16:00
URL: http://warlinge.blogg.se
Postat av: hilda

jag håller inte med. Döskallar kan vara riktigt snyggt.

2006-11-28 @ 11:02:10
URL: http://warlinge.blogg.se
Postat av: Emmaria

emma: okej :)

susanna: vi är av samma åsikt..

hilda: det är väl jättebra att vi gillar olika saker :)

2006-11-28 @ 17:50:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits