klännings-depp

Tänkte att det gäller att passa på att kolla efter klänningar innan lönen kommer och alla kommer rusa ut på stan på jakt... Provade två på H&M. Båda var fina på galgen men de såg ut som tält på mig. VÄldigt trist eftersom jag var väldigt inställd på den ena av de två.. Nästa provnings-ställe blev Mango. HIttade en söt klänning med supertunna axelband och beiget undertyg med svart spets ovanpå i baby-doll modell med vid kjol från strax under bysten. En i butiken tipsade mig om att den skulle sitta åt över brösten eftersom man inte kan ha bh under. Jo tjena, när man ser ut som jag gör (dvs knappt har någon byst att tala om) var det inga problem alls. Jag hade behå på mig när jag provade och den satt inte direkt åt ändå...
På MQ testade jag ytterligare en klänning, men den kändes lite trist. Fast jag funderar på att köpa den på öppet köp och testa den hemma. Fördelen är att jag kan ha något blingigt till, men nackdelen är att jag bara försvinner i mängden i den. Jag gillar att synas lite. (Brukar förklara mig som att jag gärna står i utkanten av strålkastarljuset, inte mitt i och absolut itne ute i mörkret. Men alla är vi olika..) Blev verkligen deppig av att prova de där klänningarna som satt så uschigt. Blev heltänd på att sy en egen... Men då måste jag hitta mönster och tyg, samt tid! Äh jag vet inte, om jag ändå vore miljonär! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits