så trött

Nu har jag donat klart. Disken är diskad, jag har borstat tänderna mm och allt som återstår är att sova! Mmm, är riktigt trött känner jag.
Imorgon ska vi ha gemensam lunch med jobbet. Fast den har flyttats x antal gånger så jag tror det först när jag ser det! Men jag hoppas verkligen inte min chef har velat eller dubbelbokat sig ännu en gång, för jag har ingen lunch förberedd och jag tänker inte köpa ngåot bara för att han inte kan hålla ordning på sin egen kalender. Argh, han har verkligen noll koll på saker och ting!!!
Hoppas åtminstone allt kommer lösa sig imorgon med avtal kring sommaren. Fast han lär väl undvika det, hans vanliga grej...
baci!

Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Hoppas att lunchen blir av och att den blir trevligt. :)

Postat av: Emmaria

Tack det hoppas jag med :)

2006-05-05 @ 09:15:51
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits