rysningar

Har sovit sådär inatt. Fick hela tiden för mig att det kliade på kroppen. Var så seg när klockorna ringde imorse. Blev lite sen till jobbet, men men...
Frågade min chef om ett avtal för sommaren tidigare i veckan och det visade sig idag att han fått skit från ekonomiavdelningen för att han gjort ett avtal som de inte gillar. Där får han för att han lovar saker han inte kan hålla! Men det är inte mitt problem. Detta tar verkligen aldrig slut...
Berättade om min spindelupplevelse och den ena som hörde tyckte jag var urfånig och förstod inte alls att min pappa kommit och räddat mig. Hon önskade väl bara att någon skulle gjort så för henne...
Den andra förstod precis eftersom hon haft problem själv när hon bodde i en annan lägenhet.
Jag är medveten om att jag låter svinfånig, men man ska inte titta ner på någon för det. Alla har vi våra svaga punkter. Den kollegan som tyckte jag var fånigast, hon berättade igår om hur hon inte gillar jobbrelaterade sociala sammanhang, och jag tittade väl knappast ner på henne för det. Jag sade bara att alla är vi olika. Men hon kan ju självklart inte göra detsamma mot mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits