plugg

Helgen har ägnats åt en hel del plugg eftersom det är upp till bevis imorgon. Jepp tentadags. SEdan hinner jag knappt pusta ut innan det är att rusa från ljusbehandling till jobb och ja karusellen är igång hela tiden. Måste komma på något bra att ge min mormor också. Hon fyller 85 år på tisdag och vi ska ha middag för henne. Hon läser inte, behöver inga kläder, prydnadsgrejer känns fånigt och att ge henne en upplevelse är svårt eftersom då måste det tajmas med hemtjänst, färtjänst osv. Så begärningarna är ganska klara! Och problemet svårare därmed...
Trots att det varit mest plugg hann jag med ett oväntat hemskt trevligt besök igår kväll. Ibland är det snabba ouckar som gäller och från att ha en lugn hemmakväll fick jag sällskap från en annan stad. Riktigt nice, men det skapade mersmak! Man saknar ju inte det man inte har förrän man får en del av det. Ehh, försökte komma på något käckt där men det föll platt! Vad jag menar är att dte kanske inte är så nämnvärt det som saknas i vanliga fall, men när man får känna på det en kväll, då inser man vad mycket det är värt.
Jaja, nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag är på topp imorgon då jag ska upp och skriva tenta!
Baci!

Kommentarer:
Postat av: Elin

ett förslag skulle kunna vara att ge pengar till någon välgörenhet av något slag i hennes namn. Typ Cancerfonden eller barnfadder.

Postat av: Emmaria

Hmm, det är ju inte så dumt faktiskt. Tack för förslaget! :)

2006-05-22 @ 13:14:36
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits