orolig

Jaghar haft så svårt att sova några nätter. Sover väldigt lätt och vaknar vid minsta lilla ljud. Riktigt jobbigt. Inatt hade jag på tv:n på svag volym. Egentligen kunde jag ju haft stereon men eftersom jag använder den som väckarklocka på morgonene hade effekten inte blivit densamma.
Idag är det jobb och träning på programmet. Det är blå himmel och sol. Inte samma underbara temperatur som i förra veckan, men vem klagar?! Om en månad är jag dessutom på sydligare breddgrader.
I slutet av veckan ska jag klippa mig och färga ögonfransarna. Tre gånger frågade hon jag bokade genom om jag inte skulle färga ögonbrynen också och tre gånger svarade jag nej. Herregud då skulle jag ju inte se klok ut. Håret ska klippas så lite som möjligt. Brukar gå tre månader mellan varje klipp och nu kommer jag spara mitt hår och därför är det nog bra att klippa topparna. Behövs för fallet och frisyren.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits