inköp

Igår var jag på Free port och Kungsmässan. Åkte först ner till landet, men jag var så rastlös och pappa skulle dessutom klippa gräset (=massa pollen i  omlopp). Så jag fick med mig mamma och vi tog en sväng till metropolen Kungsbacka. Inget ont om Kungsbacka, det är en mysig stad!
Allt jag köpte var ett par strandshorts från H&M, alltså shorts som passar sig att dra på om man ska till stranden eller bara handla något hemma i stan, en varm sommardag! Dessutom inhandlade jag en överdel på JC. Upptäckte deras nyaste toppar, sådan man har undertill alltså, motsvarande bh. Den modellen passade mig, trots att jag inte är så stor i den kroppsdelen så vill jag inte alltid lägga till fluff eftersom det känns så onaturligt. Inte jag helt enkelt. Dessutom passar de här topparna suveränt under flera av mina linnen.

Idag i Köpenhamn blev det mer roliga saker inhandlade. Två par shorts, ett par kortare som är blå- och vitrandiga, ett par vita med svarta blommor som är i cityshorts modell och rakare. Ursnygga bägge två, men med olika användningsområden!
Dessutom köpte jag två linnen eller vad man ska kalla dem. De var riktigt snygga i bomull, raka i modellen med sidenkanter runt hals och i ärmhålen. Very stylish. Ett mörkblått och ett svart.
Sedan blev det lite småkrafs från Systrarna och så där.

På det hela en mycket bra dag! Så himla härligt att det är två dagar kvar av ledigheten!

Kommentarer:
Postat av: igljtscu epvsoy

ybratwjpx ifhztdwgb wznyrcsfu jlptzgnq mpyl iymn tiknhrl


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits