ojdå..

Sätter mig och ska försöka logga in på vårt nya säljstöd. Eftersom det inte fungerade när jag försökte själv frågade jag min chef om hjälp. Så försöker vi tillsammans och då kommer en varningsruta upp där det står att den inte hitta rmitt konto.
"Ojdå! hahahah.." Kommer det då från chefen, det visade sig nämligen att han lagt in ett konto till alla. Förutom mig! Åh så skoj, not!
Då känner man sig viktig och speciell på sin arbetsplats... Visst alla kan fela, men hade han reagerat snyggare så hade det inte gjort mig lika mycket. Men som det var nu så skrattade han bara bort det och det visar sådan ignorans!

Idag var jag mer openminded när jag kom til jobbet och försökte verkligen att inte irritera mig på chefen. Men nu föll han som en pannkaka, igen!

Kommentarer:
Postat av: suratanten

konstig chef! Vad menar han med "ojdå! hahaha..."? inte trevligt!

Postat av: Emmaria

Inte trevligt alls! Dessutom fick jag påminna honom tre gånger om att lägga till mig till systemet.. Han gör så jämnt när han gör fel, och han gör fel ofta! Det är mänskligt att fela, men man få rnågra försök och sedan handlar det ltie om hur ödmjuk man är då man gör felen.

2006-03-09 @ 12:00:02
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits