kväll

Den här kvällen blir soffan för mig. Jag har feber och värk i kroppen.
Efter vår shoppingtur åkte jag med mamma hem till huset. Stannar nog här tills jag känner mig mer fit for fight! Inge skoj att vara själv när man är sjuk!
Dagens shoppingtur resulterade i ett par jeans till mamma och strumpor, två toppar och en jacka till mig.
Jag är supernöjd med jackan! Den är i en snygg blå färg och lite anorak-känsla, fast snyggare. Kragen är rätt snygg också, uppstående liksom. Ska se om jag kan fixa en bild, kass eller inte...
Ha en härlig kväll! Nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance och hoppas med allt jag har att Måns vinner!

Kommentarer:
Postat av: v

oh de är sjukt trist att vara sjuk.. har varit de jag med de senaste dagarna.. ont i örat halsen samt aningens feber.. Superförkylning:S
krya.. och ha en bra heög;);) hoppas du sovit igen dina timmar sen i måndags;D

Postat av: anina

Krya på dig :)

2006-03-11 @ 07:58:10
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: christine

Haha! Jag åker också hem till mami när jag är sjuk =) Skönt att bli lite ompysslad ju, hihi!
Krya på dig!

2006-03-11 @ 11:34:15
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: Emmaria

v: JO jag tro att jag sov igen de där timmarna, men måndagen var seg! Usch stackare, inte alls kul att vara sjuk! Jag har "bara" feber och värk i lederna, det är lättare eftersom alvedon tar udden av det värsta...
Hoppas du mår bättre snart!

anina: tack!

christine: ja visst är det härligt att bli ompysslad.. När jag blir sjuk så blir jag oftast riktigt sjuk coh då känner jag mig rätt ynklig.. :)
Tack, jag hoppas det går över nsrt eftersom jag inte har tid att vara sjuk.

2006-03-11 @ 15:38:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits