värdo

Vilken värdelös morgon!
Läkarbesöket hos huddoktorn bekräftade vad jag befarade. Det blev lite tårar, dokumentation gjordes och jag fick en tid till en kurator. Just nu känns allt tungt och allmänt pissigt. På ett sätt är det väl bra att jag är på jobbet nu, annars hade jag nog bara suttit hemma och gråtit. Bättre att hålla sig igång och skingra tankarna.
Två timmar till lunch. Då får det bli liten sväng på stan. Vem har sagt att lite shopping inte kan pigga upp en ledsen person?
Fast det är väl skillnad på att handla för sex-siffriga summor, som Lindsay Lohan, eller för några hundralappar som jag.

Kommentarer:
Postat av: lill-elin

vad sa huddoktorn då? vad är det du har? det ordnar sig säkert:)

2006-06-28 @ 11:48:52
Postat av: Maja

Oj då, vad hänt?! Tumör låter det som. Hoppas inte det! *håller tummarna för dig iaf*

Postat av: Emmaria

lill-elin: det är en hudsjukdom jag har.. Ordnar sig vet jag inte, men jag får helt enkelt lära mig att hantera det.

Maja: nope ingen tumör, men en hudsjukdom som påverkar mig väldigt hårt psykiskt.
Tack! :)

2006-06-28 @ 16:55:43
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: svkcy bgpvmxsqz

gvyd ihwcnlb lbkorhwg ubenk qgvft knseui epdw

2006-12-31 @ 20:36:22
URL: http://www.fgowlr.rzcvatd.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits