Midsommar

Jag är som vanligt väldigt lugn när jag sitter här, äter en skål med yoghurt och bara tänker på allt jag måste göra för att kunna åka klockan 15.00 i eftermiddag. Idag känns dte som att jag bor på fel sida stan, men vad ska man göra. Jag har närmare till stan! Och bättre postadress ;)
Slog huvuddet i bilen förut. Väldigt klantigt och av någon anledning känns det som att jag satt ribban för dagen... Tyvärr!
Måste ta reda på om vi ska sitta inne eller ute. Vill helst vara ltie fint klädd, men ska vi sitta ute är dte ngen idé att ens försöka. Då gäller bara lager-på-lager! Fast jag tar nog en blus från Zara jag köpte i Spanien och jeans. Får ta med mig tröjor, halsduk och annat som kan hålla mig varm. Så småningom lär vi nog sitta inomhus ändå! Det är ju så blåsigt och inte särskilt behagligt redan nu, tänk då ikväll, hu vad kallt.
Just det ja, saker att göra... Busy busy.

GLAD MIDSOMMAR!!

Kommentarer:
Postat av: fxivqh geztpljv

bhxfz azxfmogqv xjyndpki ngfykotz mopt zimexpb rsxlfq


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits