on the radio

Keira besökte en radiostation i London, jag anar att det är för promotion av Pirates of the Caribbean. Hon såg väldigt söt ut i sitt korta hår. Skojar verkar hon göra lite också, för jag anar att de gula stövlarna är något hon fått där och inte något hon hade på sig på väg dit. Den lilla västen har synts allt mer nu förresten. Keira här, Paris och Mischa tror jag också haft det ganska nyligen. Trodde det främst var en fluga i höstas. Jag har en hemma som jag aldrig använt. Ibland gör man felköp!
18534-2633

bilder wireimage.com

Kommentarer:
Postat av: Linn

är inte detta världens vackraste kvinna ?

Postat av: Emmaria

Många konkurrerar nog, men visst är hon söt!

2006-07-03 @ 22:37:17
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits