magkurr

Det tog mig ett tag innan jag vaknade till, men nu känns det bra. Var uppe på ljusbehandling innan jobbet. ÄR alltid på plats tidigt de dagarna. Väldigt skönt faktiskt. Det är ju faktiskt inte så att jag eftersträvar att stressa på morgonen, det bara blir så...
Mycket grejer att göra faktiskt, helt förvånande. Dessutom är det bara roliga saker så jag tackar och tar emot!
Är jättehungrig. Väldigt märkligt för jag brukar bli hungrig vid halv elva-elva, men sedan vid lunch har jag svårt att äta. So strange. MIn nya grej är lite konstig. Vissa tycker säkert det är äckligt, men inte jag. Jag äter hårt bröd med lite kaviar på. Gott och bra nu när det är varmt, mycket bättre än bara torrt bröd.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits