helt slut

Jag älskar värmen! Men när det är minst lika varmt, om inte varmare, inne på kontoret hela dagen, då blir det jobbigt!
Idag har jag varit nära att bryta flera gånger. Fortsätter det så måste något förändras, jag kan inte jobba under de förutsättningarna. Och då dricker jag ändå ordentligt. Jobbigt är det!

Kvällen spenderades nere vid havet. Härligt som tidigare kvällar, om inte bättre! Efter det har jag mest degat. Blir så seg av jobbet.
Det har kännts som fredag hela dagen. Väldigt jobbigt eftersom det inte är förrän imorgon... Nåväl, imorgon är det faktiskt fredag, äntligen! Skönt med ledigt igen :)
Nu ska jag sova, är supertrött.

Kommentarer:
Postat av: eremo

men idag är det fredaaaaag!!
jihooooooo

Postat av: Emmaria

Hurra!

2006-07-07 @ 15:38:50
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits