grin-Emma

Nu är jag grin-Emma. Idag tittar mitt fem-åriga jag fram som stampar foten i marken och säger "Jag vill också" med trumpen min.
Ringde just till landet där hela min familj befinner sig, utan jag! Usch jag vill också vara ledig och njuta av sommaren. Att dessutom sitta på ett jobb där absolut ingenting händer gör inte saken roligare. Ingen skulle ju direkt sakna mig om jag var hemma den här veckan. Nästa vecka är det typ två grejer på hela veckan som jag måste göra. That's it. Posten då förstås, men det tar typ bara tjugo minuter. Oberoende av hur snabb/långsam jag är.
Nu har jag åtminstone satt på radion så att det inte är helt tyst. Fast snart kanske någon "ska tänka".
Måste nog äta något, brukar bli såhär low när mitt blodsocker sjunker. Men ingen frukt har jag, godis vill jag itne köpa och glass känns för kallt.
Undra om jag är lite krasslig, för jag tycker det är svinkallt medan alla andra tycker det är så skönt så. Svensk sommar nämndes, men det protesterar jag mot, lite varmare är det allt då!
Åh vad skulle jag inte göra för att få förra veckans ljuvliga värme?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits