80's

Igår var Jessica på TRL i New York. Det var dags för premiären av hennes video till singeln Public Affair.
Jag gillar ju låten, lättsam sak, skönt att höra henne i annat än tunga ballader. Videon var schysst, kollade på den via mtv.com. Det är 80-talstema med rullskridskor. Med i videon finns Christina Applegate, Ashanti (?), Eva Longoria, Eva Mendes och Ryan Seacrest. De tre förstnämnda är med en stor del av videon och de två sista är med lite mindre. Det roliga tyckte jag var när de i början av videon sitter och pratar om hur kända de vill vara... De säger saker som "jag vill vara så känd att jag måste åka till Afrika för att föda barn" och "jag vill vara så känd att jag är den mest nedladdade personen på internet" med flera. Man kan säga tt Jessica gör som Pink, men på ett smidigare sätt.

18534-2818
bilder gettyimages.com


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits