kaos

Imorse var det kaos i casa di Emmaria. Kopplade in min stereo igår och hade satt den på timer. Hjälp vilket liv och jag var inte alls beredd på det.
Stereo + fyra väckarklockor = en förvirrad och nyvaken tjej!

Men jag kom upp till sist och var på jobbet i tid. Elle hade inte kommit, så den droppar säkerligen in idag. Nice! Lite kvällslektyr.

Läser just nu Predikanten av Camilla Läckberg. Deckare som utspelar sig i Fjällbacka. Har läst de som serie-mässigt är före och efter den boken. Väldigt bra böcker som är ett skönt kompliment till de andra böcker jag läser. Oftast blir det lite mer Bridget-aktiga böcker, fashionista-känsla och böcker med lyckliga slut! Må-bra böcker är något jag gillar.
Vissa böcker som står i bokhyllan plockar jag fram då jag är glad, andra då jag är ledsen, tredje då jag är kär och fjärde om det är olycklig kärlek.

Har inte bestämt om jag ska träna i eftermiddag, men det lutar åt det! Dels brukar det bli lättare att somna på kvällen efter att jag tränat men sedan är det ju väldigt skönt också.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Hu vad svårt det var att komma upp i morse!

Postat av: v

Oj vilket liv i luckan.. haha
Blir nyfiken på vad du jobbar som,
ha en trevlig dag/v

2006-01-16 @ 11:46:59
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Emmaria

Sofia: Ja fy! Måndag och tisdag morgon är nog värst tycker jag!

v: Jodå det var verkligen ett liv här.
Jag är projektledarassistent på en reklambyrå.
Hoppas du får en bra dag! :)

2006-01-16 @ 13:28:03
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits