tro och hopp

Hoppas hoppas hoppas att de gillade mig på intervjun. Man skulle få svar innan jul. Allra senast efter helgerna. Men jag hoppas på innan, så man vet liksom. När kommer VHS-antagingen förresten?
Jag är orolig att något gått fel eftersom jag fick två exakt likadana kontrollbesked av någon märklig anledning...
En dag som denna känner jag mig allt annat än söt och egentligen borde jag ta på mig en klänning och övningsgå i min pumps för att pigga upp tillvaron. Imorgon ska jag klä upp mig! Därmed basta.
18534-4002

Kommentarer:
Postat av: Nina

vad spännande, hoppas att du får positiva besked! :D vilken skola gäller det? åh är det cheryl i girls aloud förresten? hon är så sööt och vilken söt klänning!

Postat av: lill-elin

vhs-beskedet kommer mellan 11-16 december. nästa vecka med andra ord.
jag väntar också på besked med spänning...och ångest.

2006-12-05 @ 13:22:02
Postat av: Emmaria

Nina: jag med :) Det är en KY-utbildning här i stan. Lite mindre skola mao. Jepp det är tjejen från girls aloud. Supersöt klänning!

lill-elin: aha! tack :) Då blir det lite nervigt nästa vecka då...

2006-12-07 @ 15:43:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits