nacken

Igår när jag gick och lade mig kände jag hur det började bulta på vänster sida. Jag trodde det var i körtlarna som skulle leda till halsont men idag vaknade jag med.. nackspärr! 
Jippie not. Tycker det är så jobbigt och trist att ha ont i nacken. Känner mig stel som en pinne. Usch!
Insåg att jag kommer ha jättebråttom i eftermiddag. Måste försöka få en tidsplan. Tänkte försöka skriva en kom-ihåg-lista under tiden jag sitter här på jobbet. Listor är bäst! Blir superstressad när jag inte skirver ner vad jag behöver göra.
Frågan är ju vad jag ska ha på mig ikväll under julfirandet också! Tänkte ha kjolen jag klippt av och sytt om lite, men vad ska jag ha till i så fall? Gärna någon färg, men jag vet itne vad det skulle vara... Åhh..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits