lördag

Sov ordentligt inatt också. Somnade visserligen sent eftersom jag mest vrde mig först. Drömde mardröm inatt. Har börjat göra det vilket jag INTE gillar. Oftast drömmer jag bara (eller kommer ihåg..) mysiga drömmar men på sistone har den mörka sidan börjat visa sig. Inatt var krokodiler och lejon inblandade! Att hela min familj inte trodde på mig gjorde dessutom saker och ting jobbiga. Min lott verkar vara att som lillasyster så tar man itne mitt ord helt på allvar. Det är helt sant i verkligheten och i drömmen blev det så om igen..

Idag har jag två punkter på planeringen. Träning och lussekatter. Tänkte snart åka till gymmet och rycka lite i maskinerna, men främst konditionsträna mig. Det är det viktiga för mig, jag bryr mig inte om mina muskler, jag vill orka gå upp för sex trappor och prata i telefon utan att bli andfådd. Fast det hände visserligen när jag var lite tät i näsan, men det är ett bra mål tycker jag!
Vad härligt med helg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits