liquid silk

Jag använder inte mycket hårprodukter i mitt hår men under hösten har mitt hår inte, och inte jag heller för den delen, mått så värst bra. Balsam funkar sällan på mitt hår eftersom det blir tungt och lite stripigt av det. Köpte på vinst och förlust en produkt från Schwarzkopf som skulle passa glanslöst och trist hår. Den jag köpte är den till vänster på bilden. En-två gånger/vecka kan man ta den efter shampoonering, låta verka i 1 minut och sedan skölja ur. Det är helt sanslöst vad bra det funkar på mitt hår. Det är glansigare, inte lika tungt och tar dessutom fram mitt självfall. Äntligen något som passar mitt blonda hår, med tunna, fina (men många) hårstrån.
18534-4152

bild här

Kommentarer:
Postat av: Anna

Det låter intressant! Exakt vad heter produkten?

2006-12-28 @ 17:19:15
Postat av: Emmaria

Den heter exakt: 1 minut-intensiv kur. Hair Like Silk. (Glanslöst hår). På bilden är det förpackningen till vänster.
Funkar på mig! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits