babystuff

Men titta vilken söt mössa! Nästan så att jag vill köpa en till Filip. Gullunge står det på de för 0-6 månaders och för dem som är större står det sötnos. Tror nog att Filip skulle behöva modellen med Sötnos på. Visserligen också söt, men jag fastnade för gullunge. En kompis tipsade om att man kanske borde köpa en bitring till lillkillen. Den här var ju söt och fin. Han brukar gnaga på mina fingrar. Ibland får han till det och biter ordentligt.. Gör nästan ont och då har han inte ens tänder... Usch tänk att jag inte kommer få träffa honom förrän om ungefär två veckor. Buhu.
18534-4149 
bilder mammarazzi.nu

Kommentarer:
Postat av: Elin

Underbart söt juh ^^,

Postat av: Emmaria

VIsst är den! Ursöt.

2006-12-27 @ 18:39:11
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Thea

Håller med, mössorna är jättesöta! Funderar på att köpa en till min minsta lilla tjej.
Thea

2006-12-27 @ 22:23:09
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits