sommaren

Greta utmanar och jag svarar!


Bästa köpet: ljus kofta från TopShop
Roligaste festen: Halmstads-helgen, lätt!
Sommarens låt: kan inte välja en...
Roligaste resemålet: roligast har jag haft i Halmstad, men skönaste semestern var Mallorca
Bästa konserten: Robbie Williams, det är bara den att välja på dessutom :)
Skönaste människan: Hmm.. dne var lite mer tricky
Sommarens foto: ehum, jag är ju inte så bra på det där längre... pass.
Sommarens flirt: håller jag för mig själv..
Bästa dagen: det finns flera att välja på, men en dag på landet ute i solen är svår att slå!
Jag har lärt mig: att människor aldrig slutar att förvåna och att jag älskar sommaren(fast det visste jag ju!)
Frisyren: längre och härligt!
Väskan: svart liten som man bär snett över kroppen.
Solglasögonen: stora gröna från Zara, mindre svarta från ProMod eller bruna med skärpa när jag kör bil.
Plagget: shorts!
Musiken: väldigt mycket
Beachlektyr: Damernas Värld, Elle, Veckorevyn.. och chick-lit!
Beautyprodukten: Lipgloss från Clarin's, lite rött som blev ursnyggt till enkel make-up
Smycket: INget utöver mina vanliga smycken.
Glassen: Solero Red Fruit, given vinnare!
Skorna: Bruna remsandaler, grej mellan tårna och runt vristen. Snygga och sköna!

Kommentarer:
Postat av: Pierre

FEL.....bästa glassen för denna sommaren är nestlés cheesecake glass på pinne.

Postat av: Emmaria

Har du testat SOlero? Den är grymt god! :)

2006-08-25 @ 10:04:04
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: fyzt ydirebqw

uebvzs ybhdown wbmrzqu ibruovxe ryvns lwdyjnpxu dqrczblf

2006-12-31 @ 20:27:04
URL: http://www.yiacmf.xsacbd.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits