lista

Sko/klädstorlek har du: 36/ 32 (när det finns) & XS
Kort eller långt hår: strax nedanför axlarna, äntligen!
Brunt eller blondt hår: bädligt blond
Korta eller långa naglar: lagom långa
Extensions eller utan: nope, hade varit härligt, men inget jag planerar göra
Designer eller kedja: designer har mest snygga kläder, men jag handlar bara på kedja!
Päls eller inte: har en gammal päls från farmor
Flats or heels: flats
Öl, vin eller drink: drink
OC alá Bilson-style eller SATC alá Carrie-style: Carrie är grym, men Bilson är mer jag
Vem är din förebild utseendemässigt: ingen direkt
Förebild stilmässigt: Kate Moss, Rachel Bilson mfl
Vad har du i väskan: plånbok, mobil, Harper's Bazaar, glasögon+solglasögon, rouge, lipgloss, Emser, MP3-spelare, headset till mobilen, bilnyckel, husnyckel mm
Var shoppar du helst: Palma var grym shopping, Köpenhamn funkar det också
Senaste plagg du köpte: ankelboots
igår (som jag fortfarande funderar på, även om de är ursnygga!)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

xs? :O

2006-08-02 @ 10:41:54
Postat av: Emmaria

Ja, relativt vanlig storlek på kläder...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits