blåbär

Imorgon är sista dagen på jobbet och jag vill gärna bjuda på något till fikan. Därför har kvällen ägnats åt muffinsbakande. Kardemummamuffins med blåbär blev det. Hoppas de är goda, annars får jag lite panik!
Blåbären var en isklump så jag fick stå och hacka loss dem vilket gjorde mina fingrar snyggt lila.. Men man får ju offra sig lite :)

Innan jobbet imorgon blir det furkostmöte, sedan måste jag rusa till kontoret för att lokalisera en bunt bilagor som måste vara på plats under förmiddagen. Stressigt värre i eftermiddag då jag klockan fyra fick veta att de var på villovägar. Tror att de är på en terminal i rätt stad, bara att hålla tummarna!

Kommentarer:
Postat av: Karro

Ett tips är att gnugga citron där du fått blåbär.. .)

2006-08-11 @ 15:55:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits