gôtt

Får försöka vara riktig göteborgare nu ikväll. Hurra!! Frölunda :)
Äntligen lite härligt spel! Fortsätt så och söndagen är förlåten..

Blev lite sur nu när jag upptäckte att jag inte tryckt tillräckligt hårt på knappen för inspelning av Gilmores, Desperate och Grey's. Argh! Men okej Gilmore har jag sett och Grey's ska gå i repris, men brukar inte Desperate Housewvies gå i repris också??
Det var samma sak igår, One Tree Hill går ju alltid på mångd runt lunch i repris, men inte igår.. Typ enda gången jag väljer att inte spela in det! Typiskt!!

Jag har så j*kla ont i halsen att det finns inte. Känns som att en pingisboll trängs i halsen på mig! En godisbit tog fem minuter att få ner... Det är illa.
Snart sovdags! Baci.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

jooo,Desperate Housewvies går också i , men e inte säker på vilken dag det e :/ men e säker på att den går på repris , jag tror det e på söndag men e inte helt säker =)

2006-04-11 @ 22:59:07
Postat av: eremo

det är på lördagar....tror jag
:)

Postat av: v

lördagar ja, vet inte tiden though, kolla på kanal5.se

2006-04-11 @ 23:56:18
Postat av: Agnes

Aj, vilket otur ;/

Det går 15.00 denna lördag!

2006-04-12 @ 10:52:05
URL: http://rachel.blogg.se
Postat av: Aniii

Det är repris på Lördag 15.00! Hoppas jag inte missar igen =P

2006-04-12 @ 10:57:11
Postat av: Emmaria

: hittade det inte igår och blev lite orolig...

eremo: tack :)

v: försökte det..

Agnes: Grymt! Tack :)

Aniii: tack :)

2006-04-12 @ 11:06:47
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Angelica

Åh vilken otur... jag vet, sånt där är hur jobbigt som helst..... vad bra att du fick hjälp med vilken tid DH gick i repris... bloggen kommer alltid till hjälp! =o)

2006-04-12 @ 11:59:45
URL: http://www.blondieangel.blogg.se
Postat av: Emmaria

Bloggen är guld värd! Eftersom jag går hela dagen nu och bara degar så hade det varit härligt att ha flera serier att kolla på... Men men, får göra ett nytt försök i helgen :)

2006-04-12 @ 13:14:18
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits