Challenge

Din mammas mellannamn: Kathe, när någon ringer och frågar efter Kathe blir jag alltid lika förbryllad och undrar vem det är...

Vilken maträtt är du? Hmm, en paj kanske. Ganska ordinärt skal, men insidan anpassas efter humör, enkelt och vanligt eller exotiskt och spännande :)

Namn på dina framtida barn? Framtida barn, ja jag gillar killnamn som Oliver, Sebastian, egentligen finns det fler, men just nu kommer jag inte på något! Tjejnamn då.. Alicia är sött, Emilia (fast det är lite väl likt mitt eget namn), Matilda (som jag kanske skulle döpts till) eller Isabella.

Vad är du rädd för? Kryp som spindlar, ormar, ödlor. Sedan är jag rädd för att de jag älskar ska försvinna från mig. (gå bort alltså, inte resa bort)

Favvohundras? Ehh, som allergiker är det en svår fråga, men en kompis till mig har en ursöt liten hund som är italiensk och heter typ Bouilabaise (ja, det är en maträtt, men det var väldigt likt maträtten!)

Krigsskador? Hmm, jag har väl inga direkt ärr. Var så försiktig då jag var liten att jag aldrig slog mig ordentligt. Både armbågar och knän har lite ärr, men inget direkt att skryta om.

När jag var liten ville jag bli: Frisör var en favorit, sedan lekte jag ofta att jag jobbade i affär eller på bank.

Detta vill jag äta på min födelsedag: De senaste åren har jag valt mammas goda kyckling i ugnen och klyftpotatis. Men jag gillar oftast väldigt enkel och tråkig mat...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits