Outfit

Visserligen känns det långt bort just nu, med tanke på flytt och allt.
Men på fredag är det partaj med samma gäng som på kräftskivan, den här gången garanterat inomhus, och jag måste vara helt fantastiskt snygg!

Funderar på en topp, ganska mycket axlar, i gammaldagsrosa som har lite paljetter på fronten. Schysst och materialet gör att den inte känns alltför fin utan lagom. Men jag har haft den tidigare....
Eller en svart helternecktopp med paljetter ovanför bysten.
Möjligtvis kan jag ta en vit siden topp med blåa detaljer, jag har sytt det själv så det är figursytt! Men det är väldigt somrigt, kanske lite väl... Så den ligger långt ner på listan!

Tänkte köpa de blåa Cheap Monday-jeansen i veckan, så med 99% blir det dem nertill och någon snygg topp sedan då...

Hmm, tål att tänkas på! Och det lär jag göra, flera gånger om :-) Men det är ju lite det som är tjusningen. Och kan jag inte bestämma mig får jag ta med mig alternativ och be någon annan välja åt mig!

Godnatt!



Jag brukar inte vara såhär trist och sitta hemma både fredag och lördag, men det blir som det blir den här helgen med flytt och bihålorna.
Var tvungen att säga det :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits