Helgen

Så var det helg igen och den vill jag helst utnyttja till fullo. Eller åtminstone göra något roligt och kunna slappna av.
Ikväll kommer K hit. K är en gammal pojkvän till mig, vi har haft en mysko relation, men vi är väl mestadels kompisar nu... Typ...
Imorgon ska jag träffa J, hon är hos sina föräldrar över helgen så jag ska åka dit ner.
I helgen lånar jag bil av mams och paps så jag tar bilen till J imorgon och efter det så åker jag ner till landet.
På söndag blir det landet och även bokmässan. Sedan kommer antagligen M hit på fika för att kolla in min lägenhet, med möbler i... Hur mycket jag än gillar M önskar jag att hon kunde vara lite mer flexibel, det krävs så mycket planering när vi ska ses. Jag gillar när man tar det lite som det kommer.
Ofta tycker jag att en spontanutgång eller att spontan hänga blir snäppet roligare än det där planerade. det är så ofta det planderade har skapat förväntningar och det är ju svårt att leva upp till det ibland.

Så, det händer väl lite granna i helgen. Blir nog nice hoppas jag!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits