Sängen

Just nu har jag ett mål med den närmsta tiden: min säng!
Först ska jag fixa nya sängkläder i den och sedan planerar jag att krypa ner i den.

Och det är just det, bäddandet... Jag är ju inte så jättelång, men mitt täcke är det (tack och lov, på ett sätt).
För att kunna få ordning på det så innebärdet att jag behöver stå på en stol och balansera. It ain't a pretty picture!
Sen har jag en liten noja mot att underlakanet inte blir tillräckligt hårt bäddat, för så fort jag rör mig blir jag galen om det blir "veckigt". Ryser nästan bara jag tänker på det!

Jag gillar när det känns lite smålyxigt, sedan några år använder jag bara satinlakan. Mmmysigt!

18534-558
Bilden är från
Mille Notti

Kommentarer:
Postat av: Anna

haha jag har precis samma problem...

Postat av: emmaria

Vad skönt att jag inte är ensam...

2005-10-14 @ 08:59:54
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: tagfkqu foux

mpnfdj ahcpks xkmhcqyv deysf qclfu rnxhswz lnkibmra

2007-01-01 @ 01:42:07
URL: http://www.fywlb.hmtlky.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits