Kväll

Hemma från jobbet och har egentligen inte gjort så mycket. Jag har ingen energi, undra om mitt järn-värde har gått ner ännu mer nu.... Får försöka äta lite mer järn-rik mat!

Magen började göra ont nät jag gick från jobbet och det är sådär nu, ska äta en smörgås nu, hjällper nog hoppas jag!

Vet inte vad som hänt men en kille på  mitt jobb har helt plötsligt blivit så himla kul och trevlig. Vi skojar och snackar och man kan nästan tro att vi är kompisar... Kul! Vi är ju i samma ålder, till skillnad från resten av folket på jobbet.

Annars är allt som vanligt... Fick flera komplimanger för min bolero som jag hade på mig, även av folk som jag inte känner! Jättekul!
Speciellt med tanke på att jag gjorde den för riktigt länge sedan. Ville ha en men det fanns inga i affärerna då så jag fixade en själv!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits