sur

Kom just hem från träningen. Hade lite seg start på dagen, men den har varit bra ändå.
Tränade som sagt efter jobbet och bastade också. Väldigt skönt, men jag känner att huden tar kål nu! Måste smörja mig massa!

Hade glömt mobilen hemma och hade en hel del missade samtal och meddelande.
Bland annat hade min bror messat och frågat om jag ville gå på Robbie Williams. Det vore ju skoj, en grym utomhus konsert med en riktig entertainer liksom!
Men... och det var det här men:et som gjorde mig sur.
Eftersom bror min köpt jämnt antal biljetter ville han att jag skulle fixa någon att gå med. De jag kan tänka på har antingen köpt själva eller tycker det är för dyrt!
Så säger han: Men du kan väl fixa någon, det är ju så jobbigt med en udda. (sättet han sa det på lät tre gånger värre än det ser ut i skrift...)
Bara för att jag inte är hopklistrad vid höften med sambo eller pojkvän ska väl inte jag begränsas i vad jag vill göra. Vill jag gå på konsert kan jag väl göra det. Dessutom kan han ju avboka en biljett då om det blir så himla jobbigt! ARGH!!!!!!!
Till saken hör att det inte är första gången han tycker det är jobbigt om jag ska hänga med på såna här grejer bara för att jag är singel.
Hemmafester är det lugnt, men han verkar tycka det är jobbigare med mig som udda när det är utanför husets fyra väggar. Urtöntigt!

Nu vill jag inte ens gå längre... Men jag vet ju att jag kommer ångra mig senare om jag skulle avboka nu. Kommer antagligen inte vara sur på honom i juli, i så fall är det nog något annat som spökar...

Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer:
Postat av: Julia

usch, inte så kul =( men jag tycker du ska följa med ändå! robbie is the man! =)

Postat av: Emmaria

Nej inte kul alls, sedan ringde han igen och fattade inte ens varför jag blivit sur och försökte, som alltid, prata om annat istället! Så lätt är jag inte... Bröder!!
Ja jag tänker gå ändå, hittade antagligen en kompis som var intresserad! Men annars går jag ändå :)

2005-11-21 @ 22:25:02
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Julia

ah, dem kan vara lite okänsliga ibland. har en själv =) men i vissa stunder är de underbara! klart du ska gå, du kommer få superskoj! vill också ha biljetter men nu innan jul är min ekonomi botten.

2005-11-21 @ 22:37:03
URL: http://juliie.blogg.se
Postat av: Emmaria

ja ibland är bröder helt underbara, men min fattar inte alltid när han förolämpar mig eller säger taskiga saker. Väldigt jobbigt!
Ja det var ganska saftiga priser, men det är det nog värt hoppas jag :)
SIst jag var på ullevi på konsert var det AC/DC.. haha... Pappa hade fått vipbiljetter! Jag o en kompis var klädda i pastellfärger, lyste ganska mycket mot alla svartklädda... :) Är ingen hårdrocksfantast direkt...

2005-11-21 @ 23:07:29
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Julia

haha, trevligt minne det där! något att ha med i resväskan =)

2005-11-21 @ 23:32:03
URL: http://juliie.blogg.se
Postat av: Emmaria

jag brukar berätta det för killar, de blir ofta väldigt imponerade :) Haha... de skulle bara veta..

2005-11-22 @ 00:07:19
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits