Så var det kväll igen....

Tänk vad tiden går fort när man ha roligt!

Idag har det blivit en massa klädbloggande. Det är helt enkelt det som jag varit intresserad av idag. Sån tur att jag kan anpassa min bogg efter mitt eget önskemål :)

Ska göra mig i ordning och lägga mig i sängen, kanske läsa eller kolla på tv. Kommer ngo somna lika sanbbt som igår. Så fort jag tog av mig glasöginen där jag låg i sängen så föll mina ögonlock ganska snabbt! Fast det har egentligen inte hindrat mig innan, kan inte komma ihåg hur många gånger jag somnat med glasögonen på mig... Snacka om chock när jag vaknar.

Imorgon ska jag jobba tidigt. Funderar på att ta på mig kjol, fast är det kallt så vet jag inte... Får se imorgon, men det lutar starkt åt det hållet :-)

Sov gott!

Kommentarer:
Postat av: Camilla

lust att lista 10 bästa bloggarna?

Postat av: emmaria

Jodå det ska jag nog kunna göra! Återkommer med en sådan lista i eftermiddag.

2005-11-17 @ 09:20:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits