Gosh

Trodde inte jag skulle säga detta, faktiskt. Men jag vill verkligen träna idag! Dessvärre har mitt kort gått ut.
Jag ska ju köpa nytt, men man får rabatt som student, det är ju aldrig fel. Dessvärre har jag inte fått kortet och min betalningsbekräftelse vägrar att skriva ut sig.
Väntar på att käre bror ska höra av sig och hjälpa mig, men det ser mörkt ut so far.

Om jag inte kunnat fixa det till imorgon kommer jag att köpa kortet ändå. Jag behöver min träning!

Killar, förresten, varför så svåra att tyda?
Känner mig som Carrie i ett avsnitt av SATC där hon inte vet vad hon och Aidan har för relation. Friend/boyfriend/friend/boyfriend... Help!

Kanske utvecklar den här situationen senare, men nu får jag fortsätta jobba!

Kommentarer:
Postat av: ukbscyl sfjxhkmyu

qwkzeuv mqnxu bfdw ralvow oyep oatv mfynh


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits