rastlös

Jag är helt rastlös av en eftermiddag med nästan inget att göra.
Först fikade vi länge och sedan skulle vi bestämma vilka kunder som skulle vad för typ av julklapp, det är olika nivåer och ska då vara olika fint. Shit vad krångligt de gjorde allting!
Orkade inte lyssna efter ett tag och satte mig vid datorn, men hade inget att göra där heller så jag blev bara mer och mer rastlös.

Skulleju tränat egentligen, men nacken känns sådär och jag vill inte rycka upp det.
Funderar på att åka dit imorgon efter jobbet om det är lite bättre!
Synd att jag inte kan träna på eftermiddagen nu när jag jobbar heltid. Alltid skönare i gymmet då man slipper köa och stressa upp sig!

Oj, inga bilder alls idag ännu, kanske kommer något trevligt.. Vem vet?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits