Varför??

Hur kommer det sig att jag är så dålig på att ge bort presenter? Okej, inte varje gång, men ibland får jag ett sådant behov av att förklara varför jag gav presenten, hur jag tänkte, vad jag ville mottagaren skulle uppfatta.. Åhh blir galen på mig själv ibland! Jag är en sån där person som gillar att hitta på presenter och gärna komma på något som personen vill ha men inte uttryckt det i just de orden. Det är nämligen sådana presenter som jag uppskattar bäst! Gav en present till en kompis igår, men var inte med när hon öppnade och då vet jag inte riktigt vad hon faktiskt tyckte, utan fick bara eftersnacket... Jesus, jag låter helt paranoid eller nåt. Men jag tycker bara det är så himla kul när en present verkligen blir mottagen som jag hoppades!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits