I-landsproblem...

Ja, detta är verkligen ett I-landsproblem...

 

Just nu har jag 12 par skor stående i hallen, dessa väljer jag mellan varje gång jag ska lämna huset. Men det finns inte riktigt plats för så många skor och jag behöver ställa undan några par, men hur?? Vilka ställer jag undan och hur ska jag se till att jag inte glömmer av vilka som finns i garderoben?

Så många problem ;-)

 

Märkte häromdagen tre par skor som jag helt glömt av den här sommaren och nu är det snart höst.. Inte bra alls. Skulle ha en riktig "walking closet", hade varit rena drömmen! Någon gång ska jag ha en sådan som alla filmstjärnor och kändisar har..

En kompis till mig hade det i en lägenhet, det var så himla bra, hon riskerade inte att glömma hälften av sina grejer för att de låg bakom en massa annat.


Kommentarer:
Postat av: Sofie

"walk in closet", inte "walking closet"....förlåt, kunde inte låta bli men en vandrande garderob vill man kanske inte ha.

2005-08-18 @ 19:52:04
Postat av: emmaria

tack :-) Jag har alltid tänkt att man ska kunna gå i garderoben, nämligen walking closet, men du har ju rätt... walk in closet.. Får bjuda på den :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits