brillor

Chloé Sevigny ser cool ut i retro-bågar. Visst kan det vara kul ibland med sådana bågar, men om man som jag behöver glasögon framför datorn, på jobbet, i bilen, framför tv:n och helst på stan också(men det är jag för fåfäng för) blir det garanterat lite tröttsamt. Tyvärr har jag inte råd med nya glasögon varje år och därför behövs ett par som passar till osminkat ansikte i myskläder och även till uppklätt på jobbet. När jag köpte nya glasögon i vintras provade jag några lite roligare bågar, men de är roliga just då, men inte i det långa loppet.. Så trist är jag.
18534-3760

Kommentarer:
Postat av: Minna

Ett tips om man vill ha liknande dessa bågar är att leta på loppisar och second hand. Sedan kan man bara lämna in dem hos optikern. Då får men att par schyssta brillor för lite mer överkomligt pris...!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits