Helgen

Helgen har varit riktigt trevlig. Väldigt nice att umgås med K igen. Men jag vet inte huruvida vi kommer/borde ses snart igen. Fasen varför ska saker vara så besvärliga?!

Well, det var riktigt trevlig ändå!
Fredagen hände inte så mycket eftersom jag var framme under senare delen av kvällen.
Lördagen spenderades strosande på stan med lunch ute i solen. Sedan en ordentlig långpromenad. Kvällen var vi ute och åt och hyrde sedan en film. Väldigt lugnt och mysigt.
Idag åkte jag hem på förmiddagen igen, har vart en sväng hos mams och paps och sedan åkte vi till mormor för att hälsa på henne på sjukhuset.

Nu är jag helt slut, på väg hem från K började jag frysa och jag tror jag har feber... Inte bra alls!Får vi bli en riktigt lugn kväll så att jag orkar gå upp tidigt och sedan jobba hela veckan.


Just det ja, funderade ju på at köpa sån där billig kofta på Gina Tricot. Jag slog till i lördags och köpte en mörkt grön och en gammalrosa. Man kunde byta i annan stad så jag passade på eftersom min storlek är slutsåld i stan sedan länge. Är riktigt nöjd med båda koftorna så jag tror att ingen av dem blir tillbaka lämnad. Men jag lär väl vela lite till innan chansen är ute...

Nu ska jag ´fixa en kopp té och en muffins till det tror jag! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits