lunch på stan

Eftersom jag gick på ljusbehandlingen innan jobbet kunde jag ta det lugnt på lunchen. Glömde min mat hemma så det fick bli en snabbis på stan.
Gick in på Zara och äntligen, en vecka efter öppningen var det lite lugnare i butiken. Kunde gå runt utan att känna
mig stressad och i vägen... HIttade en klänning som jag länge gillat mycket. trodde den var slutsåld men jag hade tur! Elenore har klänningen som jag nu äntligen hittat i svart. Tjiho. Ska bara testa den hemma så jag är säker, men den ligger myycket bra till!
Provade dessutom den svarta korta och billiga kjolen från H&M. Tyvärr var 34:an för stor och jag hittade ingen 32:a. Synd hade kunnat funka bra i sommar ananrs och priset på 69:50 kr är ju inte alls dumt.


Kommentarer:
Postat av: Emma

Är det bara jag som inte kan läsa Eleonores blogg längre?

2007-05-04 @ 14:29:33
Postat av: Emmaria

jag tycker hela modette-sidan är jobbig, tar lång tid att ladda och ofta strular det sig när jag är just där. men läsa det kan jag... när jag orkar.

Postat av: Hanna

den klänningen du köpte var jättesnygg. vad kostade den och fanns den kvar i några storlekar?

2007-05-06 @ 20:30:24
URL: http://hanna7.blogg.se
Postat av: Emmaria

Tack, jag är så nöjd:) Den fanns på zara i gbg, en i varje storlek xs-xl när jag tittade, men jag tog ju den i xs :) är från Zara basic.

2007-05-06 @ 21:12:16
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits