Till salu

Nu har jag några fler grejer jag tänkte sälja. Gör ett försök här först och lägger sedan ut det på typ Tradera om det inte blir sålt. Maila gärna mig om ni är intresserade. Skriv vad ni är intresserad av och vad ni kan tänka er att betala. Priset ska vara inklusive frakt...
Mailadressen är
[email protected] Tycker ni att jag är för seg på att svara så skriv en kommentar här, jag lovar att höra av mig till alla som mailar.

1.
Nougatfärgad kofta från H&M. Prislappen sitter kvar, 298:-
Det är en rak kofta som kan bäras på flera olika sätt. Den är i samma modell som den här koftan.
Material: 55% linne, 45 Rayon.
Storlek: XS/S

2.
Raka jeans, lite baggy... Köpta på H&M Rowells i somras. Märket är Rocky. Det sitter en lapp på dem, dvs oanvändna. Lite slitna i en ljusare färg. Tror att de kostade 349:- eller 398:-
Material: 100% bomull
Storlek: 34 (men ganska stora tycker jag, framförallt långa)

3.
Kostymväst från Gina Tricot. Den är köpt i vinstras eller höstas. Materialet i ryggen är glansigt medan materialet framtill är mer stabilt och matt. Tre knappar framtill och "fickor" framtill. Prislappen sitter kvar, 299:-.
Material: 65 % polyester, 32 % viskos, 3 % Elastan.
Storlek: 34

4.
Kavaj med kortare ärmare från H&M. Köptes i våras men är aldrig använd. Dekorativa knappar framtill med hakor som används för att stänga den. Minns ej priset, några hundralappar...
Material: Yttertyget: 60% bomull, 40% linne. Innertyget: 100% Polyester.
Storlek: 34

Maila om ni har frågor, vill lägga ett pris eller vill se bättre bilder. Jag hjälper till så gott jag kan.
[email protected]

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Hejsan! Jag undrar bara om koftan, trivdes du inte i den eller var det nåt konstigt material eller nåt? har nämligen funderat på att köpa en och undrar bara om den sitter bra o.s.v..

2006-09-21 @ 20:05:35
Postat av: Emmaria

Aneldningen till att jag säljer den är att jag inte trivs i den. Jag tycker den är svinsnygg på andra, men jag har accepterat att jag nog inte passar i den modellen, tyvärr. Materialet är skönt, härlig blandning.

Postat av: Frida

Hej, vill bara säga att du gör ett jättebra jobb, denna blogg kommer jag besöka igen! Kram på dig!

2007-01-27 @ 23:17:41
Postat av: Therese

Hej!
Tänkte också bara säga att du gör ett jättebra jobb med bloggen. Förstår inte att du hinner! Men den är verkligen kanon som mode-/skönhets-/stil- (osv) blogg!

2007-04-05 @ 21:02:10
URL: http://thereselp.blogdog.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits