Egenheter signerat Emmaria

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Alla tuber i badrumsskåpet måste stå med texten utåt.

2. Jag stör mig på om någon äter på ett underlägg och sölar ner utan att torka upp efter sig.

3. Jämför mig med personer som jag av olika anledningar inte har någon möjlighet att konkurrera med. Ex. kroppsstorlek, erfarenhet som kommer med åldern osv
 
4. Sedan jag började åka vagn överallt är jag konstant minst 5-10 minuter sen. Det går ju en ny hela tiden..

5. Jag har en tendens av att använda utländska ord och uttryck vilket många i min närhet tycker är störande. Men det bara poppar upp. Så svårt att censurera mig själv!

Jag utmanar: Den som känner sig lockad av att dela med sig av sina ovanor och egenheter.


Kommentarer:
Postat av: Julia

Sådär, jag har antagit utmaningen! Mina svar finns på min blogg... Trevlig helg!

Postat av: Emmaria

Kul! Ska kolla in vad du har för ovanor :)
Tack detsamma!

2006-01-28 @ 11:53:44
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: knweujomy ibhlv

cmhaslwjv skrxhzu xvdck jhbtxk blxsfnkqh mfac gqiu

2006-12-31 @ 20:29:47
URL: http://www.xgejyumph.cgewzq.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits