Tv-tips

Inte något jag brukar syssla med. Men det finns en serie som i original heter American Dreams. Den visas på SVT och är verkligen jättebra och söt.
Den handlar om en familj som lever under 60-talet i Philadelphia (har jag för mig...), de handskas med allt som hände i USA under 60-talet. Bland annat när Kennedy sköts, uppror, Vietnam-kriget och rasism.
Tjejen på bilden heter Brittany Snow, hon spelar dotter i familjen. En tonåring som växer upp och har många åsikter om hur samhället fungerar.
Brittany

Inte nog med att det handlar om viktiga ämnen, det är urbra musik  med och kläderna är schyssta om man gillar 60-talet. En hel del kända artister har varit med i programmet bla Jennifer Love Hewitt, Nick Carter, Usher, Nick Lachey och Kelly Rowland.
Dessvärre har programmet urusel sändningstid, söndag dag ibland vid ett annars vid fyra! Reprisen går på torsdagkvällar, vilket är lite mer okej.
I USA har tydligen serien lagts ner, men det är fortfarande en del avsnitt kvar ännu. Dessutom tror jag attd et finns avsnitt som ännu inte visats i USA.

Där har ni det: Mitt tv-tips!


Bilden på Brittany är inte särskilt snygg, hon är egentligen väldigt söt men behöver en stylist omgående. ÄVen om rött är en trendig färg att bryta av med så var det fel här.
bilden är från http://www.clasos.com

Nu behöver jag sova! Pronto


Kommentarer:
Postat av: Kan

Herregud människa. Finns det inte viktigare saker i livet än tv-program och mode?

2005-09-25 @ 15:17:10
Postat av: Emmaria

Klart att det finns! Men ibland behöver man få försvinna in i en värld av mode, tv och andra ytliga saker. Det är mitt lilla sätt att orka med tillvaron och alla bekymmer som jag har.
Hur gör du?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits