Måndag

Har fixat och donat med en massa grejer under förmiddagen. Känns bra när man får ordning på tillvaron.
När det kommer till vissa saker är jag enormt ordningsam medan andra saker itne rör mig ryggen om det inte är på plats.
Ikväll blir det jobbaktivitet. Mat, dricka och någon slags information. Det blir nog trevligt.
Men jag tillhör den kategori som aldrig skulle dricka nämnvärt under arbetstillställningar. Känner att jag vill ha en viss relation till mitt jobb och de som jobbar där. Dessutom är jag ju minstingen och gud vad pinsamt det skulle vara om man fick i sig för mycket!

Dagen kommer att användas till att förbereda ett arbete som ska lämnas in om två veckor. Oj, det är bara två veckor, det har känts så mycket längre innan...

Fick just veta att en bekant från utalndet är i stan ocoh ska plugga här under en eller två terminer. Det är en kompis till mig från det stora landet Tyskland som har en kompis här i stan. Kompisen i fråga är ingen okänd person för mig eftersom vi varit på semester ihop för två år sedan.
Kompisen har fått mitt nummer så jag hoppas att han slår en signal. Vore skoj! Jag kan bli officiell guide.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits