Notting Hill

Söndagar i all ära, men en söndag med Notting Hill!! Jag är helt galen i chick-flicks! Söta romantiska glad-filmer är aldrig fel för mitt sinne. En dag som denna när min morfar har funnits i mina tankar piggar Notting Hill upp tillvaron lite extra.
18534-744
Den bästa scenen av alla är:

Anna är hos William i bokhandeln och lämnar över paketet medtavlan till honom. Hon ber honom om en nychans men han säger att han är en vanlig kille och hon en världskänd skådespelerska och att deras världar inte passar ihop. Då svarar hon:

I am also just a girl, standing in front of a boy, asking him to Love me!

Det är verkligen min favoritscen! Fast det är ganska sött när de är i trädgården också. Okej, hela filmen är min favorit!

18534-743


Bilder från
Notting Hill

Kommentarer:
Postat av: Anna

Småglor också på den.
Verkar bra, har sett den en gång för några år sedan men kommer inte ihåg allt än.

Postat av: sara

jag älskar notting hill! har sett den typ tusen gånger! :D

2005-10-31 @ 08:46:55
URL: http://tallkotten.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag tycker också om den filmen.
Men har sett den så många gånger nu att jag börjar tröttna smått på den ^^

2005-10-31 @ 10:00:27
URL: http://rachel.blogg.se
Postat av: emmaria

Anna: jag småtittade faktiskt också bara igår. Hade spelat in Gimlore Girls och One Tre Hill som fick ha förtur...

sara: Håller med, älskar den!

Agnes: jaså har du tröttnat på den? Nej det har inte jag, får mig alltid på bra humör. :-)

2005-10-31 @ 16:37:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits